Salgs - & Leveringsbetingelser

Levering:

Erhverv:

Alle ordrer på mere end kr. 1.000,- ex. moms leveres frit DK. For ordrer under kr. 1.000,- ex. moms vil der blive påført et fragtgebyr på kr. 100,- ex. moms. Til øer uden fast broforbindelse, og uden selvstændigt postnummer, må der påregnes Ø-tillæg. Restordrer sendes franko. Leverance vil foregå 3-5 hverdage efter ordre modtagelse.

Private:

Alle ordrer på mere end kr. 800,- ex. moms leveres frit DK. For ordrer under kr. 800,- ex. moms vil der blive påført et fragtgebyr på kr. 100,- ex. moms. Til øer uden fast broforbindelse, og uden selvstændigt postnummer, må der påregnes Ø-tillæg. Restordrer sendes franko. Leverance vil foregå 3-5 hverdage efter ordre modtagelse.

 

Betalingsbetingelser:

Erhverv:

Netto 8 dage fra fakturadato (Betaling skal være os i hænde senest 8 dage efter fakturadato) Ved betaling efter forfaldsdag beregnes rente på 1,8% pr. måned og rykkergebyr kr. 100,-

MICRODK kræver forudbetaling ved de første 2 ordrer.

Private:

Netto kontant 0 dage fra fakturadato (Betaling skal være os i hænde senest 0 dage efter fakturadato) Ved betaling efter forfaldsdag beregnes rente på 1,8% pr. måned og rykkergebyr kr. 100,- MICRODK kræver altid forudbetaling ved privat køb.

Ved køb kan du betale med betalingskortene Dankort, Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard og Maestro samt MobilePay.

Restordrer:

Der kan forekomme restordrer. Disse ekspederes ved først givne lejlighed. Hvis man ikke kan afvente levering af restordre, bedes dette meddelt MICRODK ApS hurtigst muligt efter modtagelse af første leverance.

Fortrydelse:

Fortryder du dit køb, har du ifølge købeloven 14 dages fuld returret, gældende fra den dato du har modtaget varen. Fragt i forbindelse med returnering er for egen regning. Vi modtager ikke varer sendt pr. efterkrav. Returnerer du en vare, sker dette for egen risiko. Bemærk at varen skal returneres i samme stand som du modtog den. Ved returnering skal varen pakkes forsvarligt ind, så den ikke bliver beskadiget under returtransporten. Du skal vedlægge fuld afsender-information ved varen, så vi kan identificere hvem varen returneres fra. Du skal rette henvendelse til MICRODK ApS inden returnering.

Reklamationer:

Varemangler, transportskader eller forkerte fremsendte varer skal meddeles MICRODK ApS omgående. Reklamationer på varer skal meddeles så snart skaden er konstateret.

Oplysning om klagemuligheder:

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@microdk.dk

Returvarer:

Returvarer modtages ikke uden forudgående aftale.